شایان امیری

شایان امیری

من فعالیت حرفه ای خود بعنوان طراح بازی را با پیوستن به تیم مستقلی به نام Team Snore آغاز کردم. در آن زمان من در حال تحصیل در رشته طراحی بازی در موسسه بازی سازی ایرانیان بودم. در حین گذراندن دوران آموزش در این موسسه، من از جانب استودیو بازی تیله پیشنهاد کاری دریافت کردم و در سال 2014 به این استودیو ملحق شدم. در استودیو تیله تمرکز ما بر روی بازی های آرکید F2P بود و در طی یک سالی که من در این شرکت به عنوان طراح ارشد فعالیت می کردم، ما موفق به عرضه چند عنوان بازی آرکید موبایل شامل “Eggshoot”, “Pullen Land” and “Fitil Run” شدیم. پس از آن در سال 2015 من بعنوان طراح بازی به استودیو بازی مدریک پیوستم. در سه سال گذشته، من بر روی پروژه های متعددی مانند Rooster Wars و Rooster Wars: Tactics در سمت طراح ارشد و تهیه کننده کار کرده ام.